pátek 11. listopadu 2011

Bio sušenky - Biopekárna Zemanka

Včera jsem si byla v Bioobchůdku pro bedýnku a zaujal mě stojan se sušenkami z Biopekárny Zemanka. Sušenky mají nové obaly a všimla jsem si i novinek. Dvě jsem koupila. Každá stála 39 Kč.
Protože jsem s sebou měla zrovna malé dítě, které se kroutilo a nechtělo se nosit (na zemi, v malém prostoru a obklopeno hromadou lákavých věcí je dost nebezpečné), zvolila jsem pro něj Jablečné bio kačenky a pro mě (a možná manžela, pokud zbude) na večer k vínu Špaldové bio krekry se sýrem a slunečnicí.

Omlouvám se za fotky, bylo už dost večer.

Jablečné bio kačenky:
Složení: bio mouka špaldová hladká 48%, bio rostlinný neztužený tuk, bio rýžový sirup 22%, bio jablka sušená, neobsahuje žádné kypřící látky.
Sušenky jsou hrozně roztomilé. Voní a chutnají po jablkách. Jsou lehce kyselejší (opět po jablkách).
Oceňuji, že neobsahují cukr a tuk je neztužený.

Špaldové bio krekry se sýrem a slunečnicí
Složení: bio mouka pšeničná hladká, bio celozrnná mouka pšeničná 20%, bio mouka celozrnná špaldová 17%, bio neztužený rostlinný tuk, bio slunečnicové semínko 12%, bio sýr eidam 12%, bio panenský olivový olej, bio sójová omáčka, nerafinovaná mořská sůl 2%, kypřící látka - vinan draselný. Použitá kypřící látka neobsahuje fosfáty.
Krekry včera padly za vlast. Nebyly moc výrazné, chutnaly lehce po sýru, byly jemně slané.
Mají ještě variantu s paprikou.

Na stránkách Biopekárny jsem si všimla řady bezlepkových biosušenek.  Mají čtyři druhy a stojí 49 Kč.

Co vy? Vyzkoušeli jste nějaké příchutě? Máte své favority?

Žádné komentáře:

Okomentovat