středa 16. listopadu 2011

Palačinkárna Kroměříž

Dobře, přiznám se už na začátku. Tato recenze nebude vůbec, ale ani omylem objektivní.
Do palačinkárny chodím už nějakou dobu (zhruba od jejího založení) a majitelku paní Andrýskovou znám osobně.

V palačinkárně to vypadá takto.


Palačinkárna vyhrála Nejlepší zákusek V Kroměříži (dle posluchačů Kiss rádia)
Majitelku poznáte podle širokého úsměvu a hlasitého přivítání. :-)
V nabídce mají palačinky (neočekávané, že? ), domácí tortilly, pity, bramboráky, panzerotti. Vše dělané v palačinkárně.
Pečou sachr dort a dělají wafle.
Palačinek je na výběr hodně. Dvacet pět sladkých a stejný počet slaných. Já si dávám většinou slané. Moje nejoblíbenější je kuřecí se sýrovou omáčkou.
Minule jsem zkoušela tortillu s kuřecím masem a byla výborná, navíc mega porce.

Nebudu psát jestli espreso bylo slabé nebo capuccino mělo přešlehanou pěnu. Vzhledem k tomu, že majitelku znám, tak jsem trochu víc shovívavá.
Asi tak, pokud mi kávu dělá majitelka, tak je vždy dobrá. Někdy u brigádnic, které tam nejsou ještě tak dlouho, najdu chyby.

Nedávno zavedli tzv. Hladové okno. Je to okno (opět nečekaně) do ulice (z boku, od Riegerova náměstí). O víkendu funguje do tří do rána. Pokud tedy jdete z nočního tahu a chytne vás hlad, tak neváhejte.
Mají v nabídce tortilly, langoše, bagetu s klobásem a zelím, krokety.
Nic zdravého, ale nejíme to každý den.

Tak se někdy a stavte a pozdravujte ode mě :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat