středa 9. listopadu 2011

Puding s třešňovým pyré

Mám tu pro vás lehký dezert. Nic velkého, jen tak na chuť.

Potřebujete na něj: 
1 bio čokoládový pudingový prášek
500 ml vody
3 lžíce sušeného sojového mléka
3 lžíce třtinového cukru
2 hrnky třešňového pyré - já měla zmražené z léta
kardamom
1 pruh agaru (nebo 2 lžičky)
obilné polštářky, trochu oříšků, rozinek

Z vody, pudingového prášku, 2 lžic cukru a sojového mléka jsem uvařila puding (dle návodu). Můžete použít klasické kravské mléko nebo jako alternativu rostlinné mléko, třeba rýžové, ovesné nebo sojové. Puding by šel udělat i ze sušené syrovátky. Do pohárů jsem dala obilné polštářky, rozinky a oříšky a zalila pudingem.
Připravila jsem pyré. Do hrnku jsem dala mražené pyré, zbylý cukr a kardamom (toho stačí pár kuliček, jen na vůni). Směs jsem povařila. Přidala jsem agar (postupujte dle návodu, záleží na tom, v jaké formě ho máte). Chvíli povařila a nechala vychladit. Poté stačí nalít do pohárů a podávat. :-)


Je to velmi jednoduchý dezert, ale potěší.

Mějte se krásně.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat