neděle 11. listopadu 2012

Krupicový nákyp

Dnešní moučník je tzv. co dům dal. Připravuji ho na snídani místo klasické kaše. Myslím, že je to ideální snídaňový moučník, je tam vše, co má člověk rád. Sušené ovoce, semínka a špaldová kaše je dobrý bonus. 

Potřebuji:

špaldovou krupici
rozinky
sušené švestky
sušené jablka
neloupané sezamové semínko
med
3 vejce

Uvařila jsem hustou krupici jen z vody se špetkou soli. Kaši jsem přendala do mísy a nechala vychladnout. Do zchládlé kaše jsem přidala med a nakrájené sušené ovoce. Posypala jsem semínky. Oddělila jsem žloutek a bílek. Žloutky jsem přimíchala do kaše a z bílků jsem ušlehala tuhý sníh. Opatrně jsem ho vmíchala do opravu vychladlé kaše.



Směs jsem nalila do  formy (pekáčku) a zapékala jsem 30 minut na 180°C. Je nutné nechat nákyp vychladnout, jinak nejde nakrájet a vyndat :-).
Zapomněla jsem vyfotit výsledek. Za to se omlouvám. Třeba příště. 


Dobrou chuť!

Mějte se krásně!




Žádné komentáře:

Okomentovat