sobota 3. listopadu 2012

Tvarohový nákyp od babičky Strážnické

Tento recept jsem si vyvdala. Babičku mého manžela jsem nepoznala, ale podle tohoto receptu to musela být velmi oblíbená žena :-). Recept jsem si velmi lehce upravila.

Použila jsem:

500 g tvarohu (vaničkový)
60-80 ml rýžového mléka
2-3 vejce
1 vanilkový cukr (ne vanilinový)
60 g špaldové krupice
60 g medu
40 g másla 
1-3 lžíce rozinek
1 lžíce mletých mandlí

V míse jsem rozmíchala tvaroh s mlékem, žloutky, vanilkovým cukrem a medem. Ušlehala jsem bílky na sníh a opatrně jsem vmíchala do směsi. 
Vše jsem vlila do zapékací mísy (nebo dortové formy), posypala rozinkami a oříšky a navrch jsem dala plátky másla.
Pekla jsem na 180°C dozlatova.






Nákyp je velmi jednoduchý a naprosto výborný!
Dobrou chuť!

Něco k sobotnímu podvečeru.

Mějte se krásně!

Žádné komentáře:

Okomentovat