čtvrtek 31. ledna 2013

Avokádová pomazánka

Manžel mě pozval začátkem týdne na romantický víkend ve dvou na Vysočině na běžkách. No valila jsem oči. Něco takového se u nás jen tak nevídá. Ve středu slezl sníh a ve čtvrtek manžel ochořel, takže plány na víkend padly. Budu si muset asi počkat dalších sedm let.  

Půjdeme raději vařit, ehm míchat...

Mám ráda doma dělané pomazánky. Avokádovou zkouším poprvé. Když se to tak vezme, tak i avokádo jako samotné jsem vzala na vědomí až nedávno a začíná mě bavit :-) Plánuji z něho nějaké raw moučníky. 

Potřebuji:


  • 2 zralá avokáda
  • 2 šalotky nakrájené na drobno
  • 2 prolisované stroužky česneku
  • sůl, pepř
  • 1/2 tvarohu (odtučnělý)



Avokádo přepůlím a vyloupnu kulatou pecku. Lžičkou vydlabu dužninu do misky. Přidám tvaroh a promixuji tyčovým mixérem. Přimíchám cibulku, česnek, sůl a pepř. Hotovo! Takhle jednoduché to je :-) A dobré!

Mějte se krásně.A užijte si poslední lednový den.

Žádné komentáře:

Okomentovat