úterý 5. března 2013

Ajurvédské kafe Shatawari

Už měsíc na sobě testuji účinky Ajurvédské kávy s bylinkou Shatawari. Kafe jsem objevila v prodejně zdravé výživy a zaujaly mě uváděné účinky na hormonální nerovnováhu a nějaký ten regenerační efekt by se taky hodil. 

Kafe obsahuje 94% čekanky a 6% bylinky shatawari. Jedná se o bylinu (Asparagus racemosus) rostoucí v Indii, Africe, Austrálii a některých částech Číny. Má pozitivní účinky hlavně na ženský reprodukční systém, pomáhá v menopauze, tonizuje reprodukční orgány, zvyšuje libido. Pomáhá maminkám po porodu a při tvorbě mléka.
Ovlivňuje hormonální hladinu. Proto jsem si ho koupila. Po porodu (skoro už tři roky,ehm) by mi pár hormonů navíc bodlo. 


Kafe má příjemnou chuť. Dává se ho jen 1/4 až 1/2 kávové lžičky. Stojí 89 Kč a má 50g. Piji 2x denně. Při uvedeném dávkování vydrží dlouho. 

A účinky? Upravil se mi cyklus, pokud to můžu psát tak na přímo :-) Taky mi míň padají vlasy. Takže testuji dále. Na muži jsem to nezkoušela, prý to má taky účinky, ale beru to jako holčičí věc :-)


Mějte se krásně, příště se můžete těšit na super muffinky!

Žádné komentáře:

Okomentovat