středa 20. března 2013

Salát ze špenátu a ledového salátu

Tak jsme nemocní všichni. Páček chodí statečně a s nechutí do práce a já jsem s trpaslíkem doma. Byla jsem si na homeopatika, takže čekám zhoršení a pak snad zlepšení průběhu. Trpaslíček kašle a nic ho nebaví. 

Došlo mi pět vegetariánských kuchařek, mám aspoň co studovat :-)

Pro zajímavost. Podobnost čistě náhodná ...

Uděláme si raději zdravý salát.

Zálivka na salát:
  • namočené dýňové semínka
  • 100 ml ovesné smetany
  • 1/4 balíčku čerstvého špenátu
  • sůl, pepř
Salát:
  • ledový salát 
  • 3/4 balíčku čerstvého špenátu
Dýňové semínka namočím minimálně 2 hodiny předem (klidně celou noc), Do vyšší nádoby dám zcezené semínka a ovesnou smetanu. Tyčovým mixérem rozmixuji, přidám sůl a pepř a nakonec část špenátu. 
V míse smíchám špenát a nakrájený ledový salát a zaliji zálivkou. 


Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat