středa 1. května 2013

Bílý chřest s máslem

A je to tady, začíná chřestová sezóna! Mimochodem Slavnosti chřestu budou tentokrát 17. - 19. května v Ivančicích u Brna. Více z programu ZDE.
Ten víkend se sešlo víc zajímavých akcí. Koná se ve Vizovicích seminář na téma Stavby z přírodních materiálů. Info na Baobaby.

No a já budu samozřejmě na akci z práce. Páček se předběžně chystá do Vizovic. Jde dělat průzkumníka ohledně staveb slaměných domů. To je naše aktuální domácí téma :-).

Nedávno jsem sehnala čerstvý bílý chřest. Upravila jsem ho jednoduše na másle. Chřest jsem oškrábala. Odkrojila konce a uvařila v osolené vodě s novým kořením, bobkovým octem a trochou octa. Chřest jsem ještě teplý osmažila na másle, posolila a popepřila. Podávala jsem ho s kousky chleba, lehce opečenýma pod grilem, s medvědím česnekem v oleji.


Auta máme všude - tohle je ukradené z jesliček



Chřest měl ještě na konci vlákýnka, příště ho zřejmě musím odkrojit víc.

Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat