středa 8. května 2013

Špaldové sušenky

Univerzální recept na sušenky. Je to základní varianta. Můžete přidat oříšky, kakao, zázvor, kandované ovoce, ... 
Těsto lze použít i jako korpus na koláč. Recept pochází od Hanky Zemanové.

Já jsem udělala jen základní variantu. Kytičky jsem slepila rakytníkovým džemem od Klášterní officíny. Doporučuji i jejich bylinné sirupy. V zimě u nás frčí ve velkém Diviznový.

Na sušenky potřebuji:
  • 300 g špaldové mouky
  • 200 g rostlinného tuku (Alsan-S)
  • 100 g rýžového sladu
Těsto nechat hodinu odležet v lednici. Na pomoučeném vále vykrajovat tvary a na pečícím papíře péct 15 minut na 150°C. 


(pozn. za misku děkuji Janě - vidíš jak se hodí :-))




Mějte se krásně.

3 komentáře:

  1. To jsem rada, ze miska nasla hned vyuzití! Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Mám vyzkoušené!!!!!!! Tuto mouku mám poprvé a určitě ne naposledy. Super, přidala jsem kousky čokolády a místo sladu jsem dala sladovit nebo se může požít i sladěnka je to stejné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za hezký komentář a za tipy na sladidla. Krásný den! M.

      Vymazat