neděle 27. dubna 2014

Okurkové špagety se špenátovým pestem

Před třemi týdny jsem se rozhodla, že zařadím větší podíl živé a syrové stravy do svého a také rodinného jídelníčku. Nyní 98% (ty dvě procenta jsou čaje :-) ) mé stravy je syrové. To, co jím já, jí i Páček. Někdy si k salátu na oběd udělá obilný karbanátek a večer si dá kváskový chleba. Trpaslík se stravuje školkově a jinak ji to, co táta. 

Musím říct, že mi syrová strava nedělá potíže. Není mi zima, toho jsem se trochu obávala, nemám hlad a nemám chutě na vařené potraviny. Cítím víc energie, hlavně po ránu, kdy mi trvalo dost dlouho než jsem se dostala do provozuschopného stavu. 

Určitě pokračuji dále :-)

Dnes si připravíme rychlé okurkové špagety. Jdou udělat i z cukety. Použila jsem tento kráječ, který se mi rozložil pod rukama. Pro příště použiji spirulizér, který mám objednaný a doufám, že už je na cestě.

Na salát potřebuji:
  • 2 okurky i se slupkou
  • hlávkový salát
  • 2 hrsti špenátových listů
  • kadeřavá petrželka
  • pár lístků čerstvého oregana
  • 1/2 šálku vlašských ořechů (namočených předem)
  • 1 šalotku
  • 1 lžíci olivového oleje
  • špetku soli a pepře
  • slunečnicová semínka na ozdobu (nejlépe namočená min 2 hodiny)

Okurky nastrouhám na kráječi do tvaru špaget. V mixéru umixuji špenátové listy, potrželku, oregano, ořechy, šalotku a olej. Vzniklé pesto ochutím a smíchám s okurkovými špagetami. 
Na talíř dám listy hlávkového salátu. Položím na ně špagetovou směs a posypu semínky. 

Dobrou chuť.



Mějte se krásně.

Vaše M.

Žádné komentáře:

Okomentovat